Merhaba güzel anneler. 14 günlük bebeğim var. Arada silikonla arada normal emziriyordum silikonu unutturduk hiç sorun yoktu fakat son iki gündür hiç sinirlendirmeden vaktinde alıp emzirmeye başlamama rağmen aşırı öfkeli ve uzun süre onu sakinlestirip emzirmeye geçiyorum. Bir de ben mastit oldum onu emziriyor sonra gogsumu sagip boşaltıyorum acaba diyorum süt mu azaliyor sağınca. Şimdi de yarım saat emdi üstüne ilk gelen ağız sütümden siringayla 14 cc verdim ama hala deli gibi öfkeyle aranıyordu bir de veriyorum gogsumu iki çekip ağlıyor resmen eziyet çekiyordu annem geldi uykuyu getiremedi bu yüzden yapıyor dedi ve uyuttu. İçim hiç rahat etmedi acaba aç mı uyuttum diye. Neden böyle yapıyor ve bu geçer mi 😔