Son bir haftadır sürekli ama sürekli emmek istiyor her verdiğimde de saatlerde emmemiş gibi içiyor. Sadece anne sütü alıyor. Gece sık kalkmıyor bu dediğim sadece gündüz. Çişte sıkıntı yok kakayı da 2 günde 1 yapmaya başladı. Kilosu iyi. 6 aya yaklaştık doymuyor olabilir mi ? Ne yapmalıyım?birde emerken çok sinirleniyor nedense ve ıııhh ıııhhh diye inlemeye başlıyor bildiğiniz😑😖