Selam arkadaşlar, biz 3 gün kuralı ile yoğurt, kabak, havuç, kapya biber olmak üzere ek gıdaya başladık. Çok şükür sıkıntı yaşamadık. Kızımın kakası normal olarak sıvı formdam katı forma geçti. Ikınıyor ama tam boşaltım yapamıyor. Kakası çok sert değil. Sanırım bilmiyor henüz. 6 aylığız. Armut veriyorum, kayısı veriyorum. Her gün biogaia prebiyotik kullanıyorum ama durum aynı. Ne önerirsiniz?
Bir de biberon başlığını artık değiştirmeli miyim?