Mircet nur0147 15. Gün de sorunsuzdu sürekli ne zaman geçicek ne zaman iyileşicem derken 15 günü buldu
tugceyildiz Yani sizin de belki iyileşmiştir ama dikişleriniz kasıyor olabilir. Ben düşmesini bekleyemezdim dikişlerin, çok rahatsız edici çünkü
Atlas2113 nur0147 dikişlerin de anormal durum şişme morarma kanama ağrı olması durumunda olur. Bende 26 gün oldu doğum yapalı. Dış dikişlerin 1 hafta önce düştü. İç dikişlerim hala düşüyor tam olarak düşmedi. Vajinanın toparlanması 6 hafta sürüyor. Temiz tutun. Herl tuvaletten sonra ılık su ile yıkayın ve baticon sürün. Geçmiş olsn