snmtrhn45 Ruhak valla e bebekte olandandi saaniirm.o bana hediye nerden alindi bilmiyorum.ama inan aynisi e bebektede vardi ama
Ruhak snmtrhn45 bizde dün aldık çok rahat edicez gibi görünüyor.. Gündüz pek uyumazdı.. Suan mışıl mışıl uyuyor.. Keske daha önce alsaymısım hatta ihtiyaç listemin başına reflü yatağı yazsaymısım.. Bebeğim yutkunamadıpı için uyuymuyormuş resmen..
Mrym_gkce18 Ruhak ben hala kullanıyorum bebeğim 4 aylık olucak çok memnunum canım iyiki almışım dediğim şeylerden bitanesi