Ozlemay 3 aylık bebeğimin bezi dolmaz oldu taktıktan 3 4 saat sonra baktığımda bile bir damla yapmamış oluyor 2 3 gündür bu var çok terliyor acaba sıkıntı olır mu başına gelen var mı?
Yigitensar26 Bizde de aynı durum vardı hemsiremize sordum normal dedi havaların sıcaklığından ve fazla suyu terle atmasından oluyor endişelenmeyin dedi Bi nebzede olsa rahatladım ben sizde isterseniz Bi sorun 🐣