Bahar 3.5 aylık kızım uyurken ınanılmaz terliyor.sürekli sırtına bez koyuyorum dr normal dedi. Sizlerde durum aynı mı kızlar?
Yildizim Bahar Bizim de öyle sırılsıklam oluyor resmen. Geçen hafta doktora gittik d vitamini düşük çıktı onda sebep olur dedi. Hem genetik sebep hem de d vitamini eksikliği yapar böyle terleme dedi
CerenDeniz Bahar Benimki 7 aylık oldu, geceleri hala çok terliyor zavallım 😔 Niye ben de bilmiyorum ama doktor normaldir dedi. (Kan testi vs henüz yaptırmadık).
Ugggg Yildizim hım ben düzenli veriyorum ama bakalım fazla terliyo ondan olabilir diye yazmış burda arkadaslar