B3238 Fikir almak için açtım postu sevgili anneler. Kivircik sacliyim ama mesela bazı kadınları görüyorum disarda hiç tülermeden kivircik sac kullanabiliyorlar. Merak ediyorum hangi kremleri sürüyorsunuz kivirciksaniz? Ben elidor yeşil 7/24 kullanıyorum ama o kadar havalı gözükmüyor
Deletedmom_36 B3238 kivircik sacli degilim ama kivircik saci cok seviyorum cok da ozeniyorum☺️☺️Yazmak istedim bi anda🌸
mermik B3238 duşta sulfatsiz şampuan kullanıyorum ve nemlendirici sac maskesi yapıyorum. Dus sonrası da saç sütü sürüyorum. Dissri çıkarken de bakim yağı.
ayazasaf B3238 tamda aradığım post saçlarım hem çok gür hemde kıvırcık anınca kabarıyor ve keçe gibi oluyor. Brezilya fönü yaptırmayı düşünüyorum artık
Demiralpinannesii B3238 elidorun bukle belirginleştirici kremini kullanıyorum🌸 hem kabarmasını önlüyor hemde kıvırcıkları belirginleştiriyor 😊 jöle gibş sertlestırmiyorda mis gbi 🥰
Lothbrok Duşta syoss curl me şampuan duştan sonra lactone bakım kremi sürerim, evden çıkacaksam da otacının şekilendirici jölesinden sürerim. Curly girl method sistemi var. Netten bakıp saçınıza uygun ürünler bulabilirsiniz
Bulutbey Demiralpinannesii saçınızı yağlandırıyor mu? Benim ertesi güne yap içinde bırakıyor saçımı ki aşırı derecede kuru bir saçım var.
Bulutbey B3238 schwarzkopf saç sütü kullanıyorum. Afro afro geziyorum. Ama hava nemliyse sönük bir kıvırcık kalıyor kafamda. Şampuanlardan da tuzsuz şampuan kullanımı işe yarıyor diyorlar ama tecrübe etmedim daha.