kızlar oğlum 10 aylık oldu. olduğundan beri aşırı huzursuz 😬 atak haftasıymış ve uykuları tamamen değişti. normalde 7de kalkıp 9-11 arası uyur sonra tekrar 13-14 arası uyur ve en son 16-17:30 arası uyurdu ve gece uykusuna 9da geçiyor. şimdi asla 3. uykusunu uyumuyor dün 8 saat uyanık kaldı 😱 4 gündür sadece sabah ve öğle uykusunu yapıyor sonra akşama kadar uyanık ı yüzden bugün sabah 10da uyuttum 12ye kadar uyudu uyandı en az 2 saat uyusun diye başında bekledim. ve şimdi zar zor uyuttum. emmek istemiyor yatmak istemiyor. sallanmak hiç istemedi zaten. acaba artık daha mı az uyuyacak 🤦🏻♀️ var mı bu durumda olan ya da atlatmış olan 🥺