Salı günü pudralama (boya ile gölgelendirme) tekniği ile kaş kontürü yaptırdım. Şimdilik çok siyah ve çok koyu bir görüntüsü var,renginin açılmasını ve doğal görünüme kavuşmasını sabırsızlıkla bekliyorum🙏🏻
Birde acayip derece de kaşınıyor kaşlarım zor tutuyorum kendimi😬
Aynı yöntem ile kaş kontürü yaptıran veya bilgi sahibi olan var mı? Önerileriniz,tavsiyeleriniz nelerdir? Sizin kaşlarınız ne kadar sürede iyileşmişti☺️