Ayni gun araliginda bizdede old sabahtan seyrekti aksam dakikada 60 sn var 30 sn sinde oksuruyordu korktum ne olduki diyerek taksi cagrdim acile gtmk icin . Evden cikar cikmaz oksurugu kesti .numara zannettim ama gotrdum genedr . Doktor geniz akintisi var dedi. Bir ilac ve serum fzyolojik kullan dedi . Donus yolunda gene oksrdu ama fazla degil snrasinda gecti hangi aralik gecti hatrlamiyorum . Ama soyle bisede var diş cikardi hemen . Ve sanirsam dis cikarkende oksuruk olabiliyormus. Genede bi doktra gotr istersen . Klima temizmi. Blki toz filan varsa alerji bise de olabilir.