Kaganpasa20 yaa çok azmış Allah kolaylık versin canım İnşallah düzelir, benim bıdık 3 aylıkken öyleydi daha sonra gündüzü uyanık tuttum ne olur olsun yatırmadım çünki günde 4 saat uyuyodu oda gündüz piskolojim alt üst olmuştu, bir kaç gün zorluk çektik uyanık durmada ama sonunda gece uyumayı öğrendi çok şükür şimdi 12 saat aralıksız uyuyor geceleri gündüz uykusu da 2 saat