Mom7856 Ayyy bende 39+2 doğum yapmıştım. 37 haftalıkken 2 cm acilmam ve kanamam vardı erken doğum riski var dediler ful yattım sonrada bebiş gelmek istemedi 🙄 Neyse o gün sancilanmaya başladım ama duzensizdi kalktım koltuk vs sildim yerleri sildim sonra güzel bir duş aldım eşimi aradım hastaneye gittik 4 cm acilmam vardı ilk çocuk olduğu için yavaş ilerler dedi doktor gece 03.00 gibi 8 cm açıklıkla yatış aldım sabaha karşı 6.44 doğum yaptım bu arada ne kadar doğru bilemem ama ilişki de tetikliyormus doğumu 🤭