Arkadaşlar kızım 12 ay 19 günlük geceleri en az 8 ile 10 kez uyanıp emiyor. Artık buna alıştım fakat hiçbirsey yemez oldu. Azaltmaya çalıştım gece ama başaramadım. Ya tamamen keseceğim yada sabredip Yemesede anne sütünden mahrum etmemelimiyim? Devlet hastanesinde bir doktora danıştım yavaş yavaş bıraktır dedi. Karar veremiyorum bu konuda yardımcı olursanız sevinirim🌸