Kızlarrrrr biz Kocaeli’den yola çıktık, Ayvalık’a tatile gidiyoruz. Güya gidiyoruz tabi 1 saatlik yolda 10 kere durduk. Şuan uyuyor oğlum ama uyanıcak diye ödüm patlıyor. Daha evden çıktığımız 20 dakika olmadan bi posta kustu. Göbek deliğine yara bandı yaptıştırdık. Başka fikri olan var mı ?