41 günlük bebeğim öncesinde surekli emlerdi iştahı yerindeydi diyebilirim ama son 3 4 gündür emme sayısı düştü ve yeteri kadar çekmiyor sutu acaba atak sebebi mi ona mi baglamaliyim bu durumu tedirgin oldum biraz varmi aramizda bu durumu yasayan normalmidir acaba