miladeniz 11 aylık hala memede uyuyor. Kes diyenlere gel sen kes demek istiyorum kolaymış gibi. Neyse ki karşı komşum çocuk doktoru, öyle diyoruz ama kolay değil uyku da mühim memeden ayırmak zor, gece beslenmeden uykuya devam etmesi zor nasıl rahatsanı öyle yap dedi bana bir rahatlama geldi :)