Linakusss evet susuz kalmis malesef. Daha cok emzirin. Bide havalar cok.sicak terliyordur ordanda kayip yasar. Emdikten sonra bence biraz biraz su verin cocuga. Benim.3.bucuk aylik ben vermeye basladim. Yazik cok terliyorlar. Bi kere disari ciktik. Okdr terlediki dedigin gibi pembe leke oldu bezi. Kan mi geldi susuzluktan bilmiyorum. Smdi olmadi bidaha