my199444 tırnak batmıştır etten biraz daha uzun olması gerekiyor ayak tırnaklarının bir de ay şeklinde değil de düz kesmeye çalışın. İyice uzayana kadar kesmeyin artık bir de oranın temiz kalması gerekiyor sabunlu ılık suda bekletebilirsiniz. Sıkı çorap ve sıkı patikli tulum vs giydirmeyin baskı yapmasın Ete. Doktorum bize pomad krem verdi onu kullandık geçmeseydi kendi boşaltacaktı iltihabı mutlaka bi doktora gösterin çünkü çok sık tekrarlıyor tırnak iyice uzayana kadar.