tontisbebegim inşallah diştir
ama bende 2 gündür ateşi 37 idi diştir dedim.
dün gece 38.4 oldu acile gittik yine diştir dedi
Fitil verdi rahatladı kızım ama sabah kendi doktoruna götürdüm ki yarım saatte ateş olmuş 39.2 heöen fitil verildi kan. Temiz çıktı meğerse 6. Hastalıkmış, sizde dikkat edin lütfen birden artıyor ateş 3 gün boyunca ateş yaparmış sonrasında döküntü bu ara çok yaygın dedi.
Geçmiş olsun