Retorik biz sürekli kullanıyoruz provizyon bedeli alıyorlar tabi bu fiyat arabaya göre değişiyor 300 alan da var yanı ayrıca kiralamayı bitirdiğiniz anda da paranız geri iade ediliyor kredi kartınız da 500’den fazla olması gerekiyor ama eşimden bu kadarını öğrendiğim gide gele valla