Can-bebek Canım valla ben şahsen nanemle bile doğru düzgün konuşamıyodum o aylarda. Ki çğaro merkezi çok zor anlayışsız insan çok, konuşma uzar o arada bebek huysuzlanır ağlar , yakınınızda anne kayınvalide yoksa bi yardımcı bulmanız lazım , Allah kolaylık versin