Tecrubesizanne33 21 günlük bebeğim var 1 numaralı ve 2 numara bezden almıştım 1 sızdırma yapmaya başladı diye 2 numaraya geçtim 2-3 gündür fakat yine aynı sızıntı yapıyor sizde de böyle mi ? Yattığı yatak ıslak halde kaldırıyorum bebeğimi
zeyzey77 Tecrubesizanne33 ben kızımda sleepy sızdırma yapmazdı ağır kokusu var diye değiştirmiştim. görümcem de kızında şimdi sleepy kullanıyor. Bez sürekli tasma yaptığı halde bezi değiştirmiyor
Mavi666 Tecrubesizanne33 bizde de sleepy sızdırdı ilk doğduğunda primaya geçtim sızdırmadı. İlk başlarda kakası çok cıvık olduğu için taşıyor olabilir. Şimdi bebeğim 6 aylık deneme amaçlı yine sleepy aldım taşırmıyor. Bence ilk aylar prima sonra başka bezler denenebilir.
ZehraSareMom Tecrubesizanne33 Bebegim 7 aylik ilk gunden beri sleepy kullaniyorum hic sızma yasamadik.
Alp16 Bebeğimde 2 numara bende de sızdırma yaptı büyüdüğü için küçük gelmeye başladı 3+ kullanıyorum herhangi bir problem yaşamıyorum
Mstfaslhnalprsln12 Tecrubesizanne33 benim oğlum da 16 aylık doğduğundan beri sleepy kullanıyorum çok memnunum hiç sızıntı yapmadı 1 2 kere yaptı onuda ben yanlış yapmışım sonrada bu zamana kadar hiç sızıntı yapmadı
vanilyakokusu Mstfaslhnalprsln12 yanlış olarak ne yaptınız? Bizim bezde sızdırıyorda acaba ben mi hatalıyım 😢
bukaga Tecrubesizanne33 sleepy kesnlikle sızdırma yapıo ben bir beden büyük kullanıorum sıkılmasın diye artık yine de diğer bezlere göre cok yumusak oldgundan sleepy e devam
zeyzey77 Tecrubesizanne33 çocuğun bezi çocuktan daha ağır oluyor değiştirmiyor bir yere giderken insan yanına yedek bez alır dimi almıyor 🙄 ben 1 saatliğine anneme gitsem ki binalar karşılıklı aynı mahalle 5 tane bez mama ıslak mendil yedek kıyafet ağız mendili herşeyi alıyorum yanıma . Bir tanıdığım daha var cocugun bezi taşmış sarkıyor çocuk zor vekitor bezi kalkıp değiştirmiyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Mom05273 Tecrubesizanne33 valla anlamıyom bi bakıyom ıslak çocuğun heryeri bezde ıslaklık yok günde on kere kıyafet değiştiyordum ya bezi değiştrdiktik rahatladık