Essra19 Annelerr 1ay 2 günlük bebeğim var 8 gün sonra 40 ı çıkacak,rahatlık açısından,belimin ağrımaması,kolay takılıp çıkarılması açısından hangi Kanguruyu tercih ettiniz? Alacağım da lütfen bilgi verir msınız memnun kaldığının markaları?
Annekizz Essra19 Sling öneririm kuzum ben 1.5 aylıkken kullanmaya başlamıştım çok rahat oluyor 5-6 aydan sonra kullanmak zor oluyor o zaman normal kanguruya geçersin
ebrugorgel Ben 2.5 aylık oğlum için boroosh baby aldım yenidoğan aparatı kullanmayı gerektirmeden kullanılabiliyor diye memnunum çok takma fırsatım olmadı ama büyüdükçe bebeğiniz kanguruyuda büyütebiliyorsunuz tekrar tekrar almaya gerek kalmıyor başta kurarken biraz zor ama sonrası rahat