Zhnce Mom084 amiin hepimize şifa olsun insallah 😊 Ya zaten Türk aşısı kesinlestikten sonra daha da diğerlerini ülkeye sokmazlar bide paralı yaparlar
Mom084 Zhnce asi olmayanlar için açıkçası bende.oyle düşünüyorum gelin bakalım asi olmadınız hadi para verin digcekler gibi geliyor bana da 😌 bı tanıdık 10 sonra kısır ve kanser yapacak dedi tövbe yarabbi Allah’tan başkası bilemez dedim kesti çenesini 🤣
Zhnce [silindi] donanımlı olanların hepsi yurtdisina çıktığı için elde kalanlara maalesef ki güvenmiyorum 🤷♀️
Essy @1#13157800 benim bebeğim de alerjik. Alerji doktoru ile görüştünüz mü, hangi aşıyı oldunuz? Ben de çok kararsızım hangisini olmam gerektiği konusunda 😔