[silindi] Merhabalar covit aşım çıktı emziren anneyim bebeğim alerjik aynı durumda olup aşı olanlar var mı? Doktorunuz bu durum hakkında bir şey dedi mi bebeğe bir sıkıntısı olur mu? Teşekkürler.
Zhnce [silindi] hiçbir bilgim yok açıkçası Ama emziren anne olsaydım ve bebeğim alerjik olmus olsaydı aşıyı ertelerdim 🤷♀️
[silindi] Zhnce yani bi açıklama yapılmıyor çünkü bilmiyorlar doktorlar bile. Anca imzala sorumluluk almayız derler. Sinirim bozuk.
Zhnce [silindi] ben smdi aşı oldum geldim orda biontech aşı formunda şu yaziyor Emziren ve hamileler için herhangi bir araştırma yoktur Yani bu aşıyla alakalı bi bilgi yok emziren anneye etkisi nasıl diye Ona gore bence kararını ver canim
[silindi] Zhnce işte doktorlar da aynı şeyi söylüyor. Sadece iyi olarak antikor geçer diyor ama alerjik işte sorun o normal bir bebek olsa ben de gidip olacağım. 😞
Zhnce [silindi] ben sinovac oldum hemşire sordu alerjiniz varmi diye yok dedim Yani alerji iki aşıyı da etkiliyor anladigim kadarıyla Bilmiyorum ben dedigim gibi asla riske atamazdim
Zhnce Mom084 burda vardi biontech olanlar imzalıyordu merak edip form aldim okudum ve hersey için belirsizlik vardi formda Hani biontech olmaya gidip o formu okusaydım vazgecerdim kesinlikle
[silindi] Mom084 yok diyemedi bir şey aile hekimi de anlamadı sorumu bile başka zaman bir şey sorsam bile ben bilmiyorum diyor . Pazartesi özeldeki doktorumuza gideceğiz menenjit aşısı için bide ona soracağım. Ona da pek güvenmiyorum ama bakalım ne diyecek. Direk alerji doktoruna randevu almam daha uygun galiba hem de kontrol ettirmiş olurum.
[silindi] Zhnce bizim burda sinovac yok galiba yani büyük ihtimal yok. Gerçi ikisi arasında ki farkı da bilmiyorum. Galiba biontech daha çok alerjik olmayanlara uygun.
Mom084 [silindi] sinovac yaşadığınız şehire göre var mesela bı hastanede varken bı hastanede kalmadı diyorlar yaşadığım.yerde birisi başka.ilceye gitti olmak için
Mom084 [silindi] valla bizim çok şükür aile hekimim iyi yani o geldiğinden beri ben hastaneye gitmez oldum her soruma cevabi var 🤲🏻 o bana biontech i önerdi mesela sinovac alerjim bunyeler için diye bahsetti de hatta 💃 çok şükür ben oldum hiç bı sıkıntım yok