Merhabaaa hanımlaaar 🌸 5.5 aylık oğlum var ve aşırı kilo aldım. 73 ile hamile kaldım, 83 kg ile doğum yapmıştım Ocak’ta. Toplamda 10 kg almıştım. Önceki zamanlarımı çok özlüyorum o zamanlar 53’e bile düşmüştüm. Şuanki kilom 85. Hedefim 65-60. Emzirme dönemindeyim ama artık kilo vermenin zamanı geldi ! 👻 Kendimi hiç beğenmediğim zamanlar çok oldu ve artık bu senin elinde diye söyledim kendi kendime. Bugünden itibaren dengeli beslenme ve yürüyüş ile kilo vermeye hazırım 👏🏻 İnşallah olumlu sonuçlar alırım. Motivasyon kaynağımız her zaman kendimiz olalım 🙏🏻 Benim için dua edin 😄 Umarım benim gibi olanlara da güzel bir yazı olmuştur 🙂 O zamaaan benim serüvenim başlasııın 👊🏻👏🏻🏃🏻♀️😎