Melekahsen Merhaba arkadaşlar 6 aylik bebeğim var 2 gündür ateşi inib çıkıyor ishal yasiyor günde 6 veya 7 kere doktora gidicem şimdi acaba neden böyle oluyor
Deletedmom_26 Melekahsen salgın sanırım dün aynı şeyleri yaşadık akşam acile götürdüm ateşi düşmediği için serum takıldı boğazdan dolayı ama okadar çocuk vardı ki aynı dertten herkeste serum geçmiş olsun 🙏
Bulutbey Melekahsen ben de salgın olduğunu duymuştum bir kaç komşumun çocuklarında oldu. Geçmiş olsun
Hakcjrks Salgın var suan bizde hastanede yatıyoruz ateş ishal var viral enfeksiyon diyor doktorlar 10 gün oluyor hala kendine gelemedimyavrum