Fdme canım bi yerde okumuştum 1 yaşından sonra süt azsa ev yapimi yogurt kefirle desteklenebilirmis illa inek sütü vermeye gerek yokmus inek sütü bağışıklığı ciddi oranda düşürüyo diye bi yazi okumuştum ek gida oranını da artirabilirsin sütünüde artıracak seyler mi yesen bilemedim bende ama ben olsam vermezdim süt 🌸