Aysenur_gokcan Kızlar 12 günlük olduk bebeğimi arabasına koyup biraz yürüyüşe çıksam çok mu erken olur 😊
biregesevdasi Aysenur_gokcan ben sürekli geziyordum bir sıkıntı olmadı kendini iyi hissediyorsan neden olmasın :)
Derya_nil Aysenur_gokcan bebeğim 3 günlükken dışarı çıkarmya başladım bi sıkıntı da yaşamadım gölge de falan uzatıp 20 dakka kadar hava aldırırdım zaten yeni doğan olduğu için uykusu erken geliyo. Açık Hava da uyuttuğum da olmuştur epey