Merhabalar kızım 9 aylık ve yeni ayağa kalkmayı öğrendi. Öğrendi öğreneli ne oto koltuğu ne bebek arabasında durmak istemiyor. Bir de çok fena ayrılık kaygısı başladı. Sürekli kucağımda olmak istiyor. Almayayım diyorum çok ağlıyor kıyamıyorum. Alayım diyorum herkes alma alışır bir daha kabul etmez diyor. İnatlaşmak istemiyorum ileride hırçın bir çocuk olur diye. Ne yapacağımı şaşırdım. Geçer mi bu durum ?