MandaLinaa Merhaba bebeğim 9 aylık. İzmirde yaşıyoruz ve havalar çok sıcak. Oda ısısı 28-29 arasında. Gece su vermem gerekir mi acaba bilemiyorum ? Akıtmayan suluğunu yanına koysam kendi de içebilir belki
ikizbabymom MandaLinaa benimkiler 21 aylık gece beslenmesi yapmıyoruz çok sıcak olduğu için bazen uyanıp su istiyolar eğer uyanıyosa verin tabi
melmel35 MandaLinaa 12 aylık uyurken uykusunda veriyorum ben de uyuyana kadar, sabah işe giderken uyuyo oluyor uykuda yine veriyorum ben de İzmirde yaşıyorum ve odası 33 derece gösteriyor kesinlikle su verilmeli. Sadece uykuda 200cc kadar su içiyor
MandaLinaa ikizbabymom benimki henüz isteyemiyor tabii. Gece iki kez emziriyorum ama su da vermem gerekir mi kararsız kaldım
Melihinannesi1 Karni tok olduğuna eminsen ve gece kalkmışsa bence vermelisin, gerçekten çok sıcak, sonucta ek gıdaya geçmiş vermen iyi olur bence