Kızlar merhaba herkese. Ben oğlumu yaklaşık üçüncü ayına girdiğinden beri sadece ama sadece uykuda ve besliyorum. Hatta bunun için bi kaç post açtım. Bu litaritürde biberon reddi olarak geçiyormuş. Ne yaptıysam asla uyanıkken almadı. 4. Ayına girdi şu an hala aynı şekilde besliyorum. Belki başına gelen vardır bu yöntemi denemeniz için yazıyorum. Kollarım sırtım kopuyor onu besleyene kadar ama anne olmak çok zormuş bir o kadar da güzel. Normalden fazla bile yediği oluyor tedirgin olmayın tevekkül ve dua edin🕊🤲🏻