Kızlar 3. Ayda bebişiniz kaç kg aldı? Biz 1 ve 2. aylarda 1 kg alıyoduk. Bu ay 600 gr almışız sadece. Kızımın da birkaç gündür idrarı hafif koyu ve kötü kokulu geliyor. Bugün doktordaydık. İdrar yolu iltihaplanması değilmiş. Göğüslerim de 2 emzirme arası eskisi gibi dolmadığı için doktor kilo alımına bakarak sütümün azalmış olabileceğini söyledi. Motilium diye bir ilaç verdi, bilmeden 1 tane kullandım ama yan etkilerini sonradan okuyunca daha da almamaya karar verdim. Birkaç aydır da eşimle 2-3 günde bir özellikle de ailesi sebebiyle tartışıyoruz. Üzüntü ve stresten sütüm azalmış olabilir 😞😞 Doktor böyle söyleyince daha da üzüldüm ve iyice duygusallaştım tabii 😔 sütümü nasıl arttırabilirim? Promalt içecek ve hipp natal çay kullanıyorum zaten...