Poyrazefem07 Benim kızım yaşını karşıladı yürürken ama bir arkadaşımın bebeği 18 aylıkken yürüdü. Yürüteçe çok bindirdiği için. Başka bir arkadaşımın bebeği de 13 14 aylık arası yürüdü. O da yürüteçe çok koymuş bacaklari ayrık yürüyordu hatta. Bende kızımı 2 ay yürüteçe koydum baktim tembelleşiyor hemen indirdim