Dün aşı oldum bı kolum tutmuyor beşikten alırken kolumun kontrolünü kaybettim bebeğimin başını çarptım beşiğin parmaklıklarına inanılmaz ağladı 2 dk sonra sustu gülüyor şimdi, buz koydum şu içirdim 6,5 aylık biraz kızarmış ne yapmalıyım yapmam gereken birşey var mı