Azsekerlikahve Saklama alanım sürekli doluyo öneriniz varmı? Hiçbi uygulama yükleyip giremiyorum ıphone kullananlar siz nasıl yapıyosunuz bu durumu?
babyackgz Azsekerlikahve aynı durumdayım 50 gb depolama alanı almıştım ama telefonun saklama alanı yine doldu 🤦🏼♀️ görünürde bir şeyde yok o kadar anlamıyorum
ayazasaf Azsekerlikahve ixpand mini diye bir flashbellek var benim iphone 128 gb ama doldu bende onu aldım
Azsekerlikahve ayazasaf markası farklı bi flaş aldım ama onada her dk resimleri yükleyemiyorum kızım resimleri sürekli çekiyorum . Vidoları yükledim onlar bile etkilemedi
babyackgz Azsekerlikahve aldım ben bir süre rahatlığını yaşadım ayda 6 tl falan ödüyorum ama sonra yine doldu bazen hiçbir uygulamaya giremiyorum resim dahi çekemiyorum 😬 hangi model telefonunuz
Azsekerlikahve Ecemnurumbenim ıphone ye alışanlar başka telefonu zor kullanıyolar ben dahil. O yüzden değişmem hiçbi markaya
Mom9870 Ecemnurumbenim Şimdi şöyle benimde 256 GB hiç problem yaşamıyorum. Hafızaya bakarak çöp demeyelim şimdi ona göre almak lazım modeli. 😂
Mom9870 Azsekerlikahve 32 zaten yeterli olmaz iCloud satın alırsanız daha iyi aylık 14 TL gibi bir şey veriyorum. Yeterli olur diye düşünüyorum