1 ay 21 günlük oğlum var. Uzun zamandır gazdan çekiyoruz hep bi gerginlik ve mutsuzluk vardı. Bir kaç gündür de ağlama krizine giriyor ve meme verince daha da artıyor ağlaması.
Omzuma alıyorum sakinleştirmek için omzumu yalıyor, yumruğunu yalıyor herkes diyor açtır emzir ama memeye indirince yine başlıyor ağlamaya😔 gazdan diyorum ama normalde uykudan uyanınca emerdi şimdi yine meme verince ağlıyor.
Sadece meme emiyor, ilk hafta mama verdik memeyle beraber ondan beridir kullanmadık. Emzikte kullanmıyoruz. Tercih edeceği başka alternatifi yok Nasıl çözeceğimi bilemedim🙄