Prensesannesi27 Güzel anneler Perşembe günü kızım su çiçeği aşısı oldu 3 gün yikanmamasi gerekiyomus öyle dediler ama maglum havlaar çok sıcak çok terledi yapış yapıs oldu çocuk sicktan yikasam bişi olur mu acaba çok kararsız kaldım
Damla29 Prensesannesi27 yıkamayın dedilerse bence yıkamayın yani onlardan iyi bilecek değiliz sonuçta bizde çarşamba olduk aşı bugün duş alcaz yani beklemek en iyisi bence
nneslihan Prensesannesi27 perşembe günü bizde 1 yaş aşılarını olduk hemşire 24 saat bacağına su değdirmeyin demişti ama akşamında ateşi 38.9 lara kadar çıkınca doktoruna yazdım hemşire su değmesin demişti diye doktorumuzda problem olmayacağını demişti öyle de soktuk duşa bir sorun yaşamadık nedenide aşı olan bölgede kızarıklık şişlik olmasıymış bizde olmadı çok şükür
Yeterr 3 gün yıkamayın dediklerine göre vardır bı bildikleri sadece elini yüzünü yıkayın boynuna felan elinizle su degdirin siz yinede yaptirmayin
Zlyh_1616 Portakal 1 aylık aşıda ne kadar beklemek gerekiyor ? Birde asi günü yıkayıp götürsek bir sorun olur mu benim ilk çocuğum bir fikrim yok ondan sordum bilgisi olan varsa yazabilir mi ?
balim5858 Yıkamazsanız daha iyi bir arkadaşın çocuğu mikrop kapmış aşı yeri şişmişti bende bekliyorum 3 gün geçmesini çok sık üstünü değiştirin elini yüzünü yıkayın
Prensesannesi27 balim5858 öyle yapıyorum işte hep siliyorum vücudunu yarın aldircam artk duş napim yapcka bişi yok
Prensesannesi27 nneslihan çok şükür bnde çok yapış yapis oldu yavrum havalardan arada kaldım ondan soraym dedim