İç camasirlarinda üstünde etiket bile olsa değişim olmuyo diye biliyorum,LCW dada olmuyo çocuğuma yanlis beden iç çamaşırı almıştım kutusu bile acilmamisti yapılmadı değişim,pentidede mağazada özellikle soyluyolar fatura keserken özellikle iccamasirlarinda ama mayo bikini yapiliyo diye biliyorum