Adaylin Kızlar 2.5 aylık bebeğim 3 4 gündür kabız. Hatta çok hafif kan geldi hastaneye gittim araştırıp baktılar normal dediler. Poposuna zeytinyağı sürüp kulak çöpü ile hafif yardımcı oluyorum ama başka önerisi olan varmı garibim uyuyamiyor ya
Alphan0105 Adaylin bebeklerin 3 4 gün tuvaletini yapmaması normalmiş 7 güne kadar normal demişti doktor.
Adaylin haticeozbdk sert değil kakası sadece mama ile besleniyor ama doktor bebekler de sert bir kaka olamaz zaten sıvı alıyorlar sadece sonuçta dedi