Merhaba kızlar ben geçen sene bartholin apsesi ne yakalandım benimki vajina dışında çok şişer ve cok ağrılı olurdu yürüyemez yatamaz acıdan bisey yapamaz olurdum bu hastalık bende 3 defa yenilendi mayıs ayında en son patlamadı ve agridan duramiyordum doktorumu aradım ve amaliyata girdim bende sürekli tekrarladigi icin bartholin bezini komple aldı 1 haftaya kendimi topladım agrilarimdan siskinlikten kurtuldum çok şükür derken bidaha yenilemesin diye komple aldigini söyledi doktorum ve dünden belli sanki aynı yer yine sislik yapmaya başladı doktora yazdım amaliyat yerinin sisligi hemen inmez tekrarlamaz korkma dedi ama bugun biraz daha şiş gibi geldi bana aklim almiyor gercekten bartholin bezi komple alındı ve ben yine oramda siskinlik hissetmeye basladim pazartesi doktora gidecem muaneye ama aklima takiliyor bartholin bezi alınmış olsada tekrarlayabilirmi sizce aranizda bu hastaliga yakalanan varmi yardimci olursaniz sevinirim şimdiden teşekkürler