maviboncukruyasi Kızlar geçen hafta oğluma doğum günü yaptım. Konseptimiz patron bebekti ayaklı 1 maketi ve maket pastasını kendim yaptım şu an koyacak yerim yok atmaya da kıyamıyorum satmak istiyorum almak isteyen olursa diye fotoğraf bırakıyorum😊 ikisi 85 tl https://resimyukle.io/r/6PCbdVta04 https://resimyukle.io/r/m7HF2RL8U2
Fun maviboncukruyasi tüh ya daha dün bi bayanın bebeği yaşına girecekti ve bebeği patron bebeğe benzediği için bişeyler arıyodu keşke bu postu görse üstte kalsın :)
Fun Yagmuurr hafızana sağlık ☺️ ama şimdi baktım konsepti zaten yapıcakmış bunları da görmüş olur olsun :)