kızlar bebeğim 2 ay 20 günlük oldu. aventin yenidoğan biberonun kullanıyorum doğdu doğalı ağzını değiştirmedim az aktığındanmıdır nedir lakır lakır sütü içen bebek mıyıl mıyış içiyor artık. pahalı bir biberon ağzını değiştirmeden önce delikmi açsam benim gibi kullanan varsa siz nası yaptınız yenisinmi aldınız fikirlerinizi bekliyorum