Merhaba Annelerim,, oğluma bugün ilk kez yoğurt vereceğim ek gıda olarak.. kendim mayaladım.. dışarda biraz ılınmasını bekleyecem sonra direk verecekmiyim? İçine tatlandırıcı katmalımıyım? Yoksa saf yoğurt olarak mı vermeliyim? Tavsiyeleriniz çok önemli🙏🏼