Sehertass valla benim kızım alışmadı. Biberonla mama falan da içmedi 🤷♀️ 6 aylık olup da su içmeye başladığında direk çay bayrağıyla içti. Devam sütlerini kaşık maması olarak biraz yoğun hazırladım kaşık kaşık içti. Zor oldu memeden ayrılmadığı günler oldu çok ağladım bazen, dayanamadığım da oldu ama kendi tercihiydi yapacak bir şeyim olmadı 😊 1 yaşını geçtikten sonra gördükçe ağzına aldı aaaa elid bebek olmuş diyince iki eğlendi sonra bıraktı. Memeden kestigimde duruma alışmak için bir hafta on gün kadar emzik ağzında uyudu ama o da geçti asla alışkanlık olmadı napalım 🤷♀️🤷♀️