zeynepduha 2,5 ay oldu hala devam ediyor özellikle gece uyurken sürekli gaz çıkarma hali var sezaryen olan anneler sizde de aynı sorun oldu mu vallahi eşimden utanır oldum artık
Egeilemine zeynepduha terliksiz gezmeyin en ufak soğuktan rüzgardan gaz alırsınız evinizde ceyran olmasım corapsız bile gezmeyin gerekirse
Busramaden zeynepduha sezeryandan sonra bıtmeyen bı ıskenceymıs gorumcem en son cocugunu dort sene omce dogurdu gaz sorunu hala devam edıyo dıyo bıtmıyo sanırım o
S08m zeynepduha cok utandiriyo insanı başkalarının tuvaletine girmek işkence ama geciyo belirli bi süre sonra
Eeisitan zeynepduha ben bebeğim 5 6 aylık olana kadar çektim terliksiz çorapsız gezmezdim üşütmemek için uğraşırdım yediğime içtiğime dikkat ederdim suyu bile ılık içerdim sürekli ama kendi gazım hiç bitmedi bebeğimde gazlı bebekti 6 aydan sonra rahatladık ikimizde
HeartShapedGlasses zeynepduha benim 8.5 ay oldu hala var o sorun. Maalesef vücudumuza bir kere Operasyon yapılınca sonrası düzen tutmuyor ☹️
TugbaElifCemil kızım 23 ay 6 günlük hala gazim var eskiden böyle deildi sezeryan sonrasi kaldı bu durum bitecegide yok bence
Hayalims zeynepduha evet benimde oluyor sıkıyorum kendimi😅eşimden utanırım çünkü böyle bisey olursa gece uyurken duyuyorsa artık yapacak bisey yok