_ahmetkader belli bir zamanı yok . Kendini ne zaman hazır hissederse o zaman bırakır. Bu bebeğin isteğine bağlı. Kimisi yaşında bırakır kimisi 18 ayda kimisi 24 bazıları da 3 yaşını geçer bezi bırakmak istemez. Bezi biraktirmaya çalışırsın gider sağa sola tuveletini yapar tuvalete yapmaz. Ben kızıma 18 ayda bıraktırmak istedim . Hazır değilmiş onu anladim geri bağladım . 3 yaşına 1 ay kala hem gece hemde gündüz aynı anda bezi bıraktırdım. Gece uykusunda kaldırıp lazimligq oturtum 3-4 gün sonra gündüz kendisi söylemeye başladı yaklaşık 1 ay sonrada vücut alıştığı için kendisi kalkmaya başladı tuvalet için beni uyandırıyordu. Kalkıp tuvaletimi yaptırıp geri yatıyorduk