Merhaba anneler ben 1 haftalık anneyim ve normal dogum yaptım. Doğumdan bu yana bacaklarım ağrıyo kramp giriyo büyük ihtimal magnezyum eksikliği yaşıyorum. Sizler emzirirken vitamin ilacı kullandınız mi? Magnezyum ilacım var ama sütüme etki eder diye çekiniyorum.