Kızlar bebegim 10 bucuk aylık ve ilk 40ım cıkınca adet oldum, sonra 3 ay olmadım ondan sonra duzensiz bi şekilde az az kahve rengi hafif kan gelıyordu 10 15 gun surerdi leke seklınde, ve bu ay 4 gun gecikti ama sanki eski dogurmadan onceki halim gibi geldi agrılı , pıhtlı baya yani, herzamanki gibide 5 gun de bitti. acaba duzenemi girdi bu ay kızlar , okadar rahatladım ki , birde 4 aydır 2. yi dusundugum için hamile kalamıyordum acaba simdi olabilirmi?